REMARIS – FISKALNA BLAGAJNA

Remaris POS fiskalna blagajna namjenjana je upotrebi u kafićima, restoranima, objektima brze prehrane -dakle svugdje gdje su brzina rada i pouzdanost – NUŽNOST.

Zahtjevno poslovanje namjenjeno samo Vama.

Komunikacija sa poreznom upravom je u potpunosti automatizirana – što znači da ste u svakom trenutku sigurni da se računi fiskaliziraju bez potrebe za Vašom intervencijom bilo koje vrste.

Kupovinom našeg rješenja u kompletu dobivate sve module koji Vam trebaju:

  • podržan rad sa tipkovnicom i touch screenom
  • robno poslovanje i financijsko stanje zaliha
  • back-office za administraciju podataka i izvještaje

Mogućnosti i opcije

Mogućnosti programa (opcije) i njihova širina daju korisniku mogućnost da sam upravlja radom blagajne, a ne da se on prilagođava zacrtanome pri programiranju blagajne. Povratne informacije naših korisnika su nam tu najvažnije te je u blagajnu utkano 8 godina iskustva rada sa ugostiteljima. Uvjereni smo da smo pronašli pravu mjeru između kompleksnosti blagajne i mogućnosti koje nudi, te lakoće podešavanja svakom pojedinom korisniku. Evo pregleda mogućnosti Remaris POS blagajni.

Izvještaji i pregledi za detaljan uvid u poslovanje

Pregledi: daju jednostavan pristup podacima koje blagajna obrađuje. Pregled računa, dnevnih prometa, izlaza, izdatnica materijala te narudžbi. Intuitivnim dizajnom lako dolazite do potrebnih podataka bez generiranja izvještaja.

Izvještaji: Remaris ima uključene sve zakonske izvještaje potrebne knjigovodstvu. Prodaja po artiklima, ispis prodaje po grupama artikala, porez na potrošnju su samo neki od najbitnijih. Sve izvještaje je moguće ispisati na mali POS pisač, A4 pisač ili poslati e-mailom kao PDF.

Robno poslovanje po mjeri ugostitelja: unos primke je moguć i naknadno, baš kao i njezina promjena. Normative je moguće mijenjati također u bilo kojem trenutku, te nakon promjene rekalkulirati zalihe. Jednostavnije ne može.

Remaris Master
Remaris